Tester ma identyczny skład jak produkt pełnowartościowy. Różnicą jest opakowanie - tester może być dostępny w pudełku kartonowym lub bez pudełka. Opakowanie może wyglądać tak samo jak standardowe, ale może też różnić się wielkością lub niektórymi elementami. Część testerów jest dostarczana bez korka/zatyczki. Testery nie są przeznaczone do użytku osobistego przez klientów końcowych. Testerów można używać wyłącznie do prezentacji i testowania perfum lub kosmetyków przeznaczonych do sprzedaży w obiektach kupującego. Zamawiając tester, nabywca przyjmuje ten fakt do wiadomości i zobowiązuje się nie używać go do celów osobistych ani nie odsprzedawać klientowi końcowemu.
Dom Amouage został założony w 1983 roku przez Jego Wysokość Sayyid Hamad bin Hamoud Al Busaid, członka rodziny królewskiej Omanu. Pierwsze perfumy Amouage, zapach Amouage Gold został stworzony przez legendarnego francuskiego perfumiarza, Guy’a Roberta - twórcę ponadczasowych arcydzieł zapachowych najbardziej prestiżowych domów mody. Zapachy tej marki to prawdziwa symfonia zmysłów - perfumy Amouage pochodzące z rejonu Omanu są silnie zakorzenione w historycznej tajemnicy swoich czasów i stanowią stały element wspomnienia ich wspaniałej przeszłości. Przez wieki uznawane były za najcenniejsze perfumy na świecie.Drogocenne odmiany naturalnych olejków eterycznych, najwyższej jakości esencje kwiatowe i kadzidła, które są wykorzystywane w tworzeniu Amouage perfumy występują wyłącznie w górach Dhofar. Kompozycje tej niszowej marki są przedstawiane jako mistyczne i ekskluzywne, tak samo jak kraj w którym się narodziły. Każda butelka wykonana jest z pasją, miłością i indywidualnym poświęceniem. Projektant oddaje jej swój czas, energię, uczucie oraz całego siebie, dzięki temu projekty Amouage są tak unikalne w swoim rodzaju.Zapachy, które skrywają tajemnice, przeznaczone są dla kobiet i mężczyzn kochających luksus. W sercu wszystkich kreacji Amouage jest akcent indywidualnego podejścia artystycznego, doświadczenie i dziedzictwo. Perfumy Amouage są poszukiwane przez najbardziej wyrafinowanych i wymagających klientów na świecie, uosabiają świat fantazji, finezji, miraż entuzjazmu i marzeń.