Jeśli nie słyszałeś o kosmetykach Bioderma, całkiem możliwe, że to dla ciebie marka z dużym M, na którą tak długo czekaliście. Kosmetyki dermatologiczne Bioderma są popularne ze względu na swoją wysoką skuteczność, ale jednocześnie niespotykaną łagodność , która pasuje nawet do najbardziej wrażliwej skóry. Bioderma opiera swoje kosmetyki na szacunku dla skóry, naukowym podejściu i doskonałej znajomości skóry. Dzięki niemu Twoja skóra będzie zdrowa, jędrna i cudownie młodzieńcza . Wypróbujcie sami!
W latach 70. farmaceuta Jean-Noël Thorel przedstawił zupełnie nowe podejście do kosmetyków. Swoją wizję skonsultował z czołowymi światowymi ekspertami w dziedzinie dermatologii i biologii a za ich pomocą położył podwaliny pod filozofię całej marki Bioderma. Wynalazł swoje pierwsze patenty i w 1977 roku wprowadził na rynek innowacyjny szampon Nodé . Pierwszy na rynku szampon, który szanuje włosy i skórę głowy, delikatnie myje włosy i utrzymuje je w doskonałej kondycji, odniósł ogromny sukces i rozpoczął nową erę dermokosmetyków.
Według marki Bioderma nasza skóra mówi własnym językiem, a kosmetyki powinny się do tego przystosować. Dlatego Bioderma nieustannie bada skórę, komórki skóry i mechanizmy skóry, aby zaoferować jej dokładnie to, czego potrzebuje. Aktywuje naturalne funkcje skóry, poprawia jej mechanizmy obronne i przywraca jej zdrowy wygląd . Bioderma unika wszystkich kontrowersyjnych składników i zamiast tego wykorzystuje substancje aktywne, które naturalnie występują w skórze. Rezultatem są wysoce skuteczne kosmetyki o doskonałej tolerancji dla każdego rodzaju skóry.
Już w 1991 roku powstała pierwsza dermatologiczna woda micelarna , która w pełni szanuje skórę i odbudowuje jej film hydrolipidowy. Dodatkowo doskonale zmywa makijaż. Następnie pojawiły się wszystkie znane i popularne dziś linie, takie jak kosmetyki do opalania Photoderm , pielęgnacja skóry tłustej Sebium czy opatentowana technologia nawilżania Hydrabio . Dziś Bioderma jest sprzedawana w ponad 100 krajach na całym świecie i nieustannie zdobywa nowych zadowolonych klientów. Czy zostaniesz jednym z nich?