Ustawienia filtrów
Płeć
  • Mężczyźni (0)
  • Kobiety (0)
  • unisex (0)
  • Dzieci (0)
Kategoria
    Typ produktu
    • Tester (0)
    • Nowość (0)
    • Outlet (0)
    • Przecena (0)
    • Zestawy (0)
    • Produkty w zestawie (0)
    Cena
    -
    Rabaty i promocje

    Ralph Lauren Big Pony dla kobiet

    Sprecyzuj parametry
    Zmień kategorię
    Sortuj według:
    Sortowanie:
    Bestsellery
    • Bestsellery
    • Najlepiej ocenione
    • Od najtańszych
    • Od najdroższych
    • Według największej przeceny
    • Według nazwy
    Sortowanie:
    Bestsellery
    • Bestsellery
    • Najlepiej ocenione
    • Od najtańszych
    • Od najdroższych
    • Według największej przeceny
    • Według nazwy
    Nie znaleziono żadnych wyników.

    O marce Ralph Lauren

    Perfumy Ralph Lauren   Ralph Lauren urodził się w 1939 roku, i pochodzi z rodziny żydowskich imigrantów, którzy przybyli do Nowego Jorku z Białorusi. W 1968 projektant otworzył autorską firmę odzieżową Ralph Lauren Polo, która miała w swojej ofercie jedynie kolekcję dla mężczyzn. Lata 70 przyniosły istną rewolucję i prawdziwy rozkwit marki – prestiżowe nagrody, stworzenie linii damskiej i dziecięcej, projekty dla gwiazd kina (kreacje Ralph Lauren pojawiły się w filmie "Wielki Gatsby" z Robertem Redfordem i Mią Farrow). Oprócz tego w 1978 roku pod sygnaturą wizjonera zostały wylansowane pierwsze perfumy Ralph Lauren.Ralph Lauren reprezentuje styl na casual na dzień, elegancki oraz luksusowy. Jak twierdzi projektant: "Kiedy tworzę, komponuję wszechświat, wyobrażam sobie wszystkie szczegóły: miejsce, ludzi, kobietę, co robią, co mają na sobie, aż do ich zapachu". Ralph Lauren pozostaje wierny swoim kompozycjom oddając w nich szyk i wyrafinowanie obecne w kreacjach odzieży. Ralph Lauren perfumy to redefinicja amerykańskiego stylu. Bogate i ekscytujące połączenia zapraszają to świata przygody, stylu i kultury, gdzie nie ma żadnych granic, a prawdziwa wolność znajduje się w nas samych.Perfumy Ralph Lauren uosabiają ponadczasową elegancję, definiują ideę globalnego stylu, kosmopolityczną osobowość. Harmonijne aranżacje uszlachetnione finezją, wyczucie trendów, humor, seksapil i jakość to cechy, które symbolizują filozofię marki. Uwodzenie, tak jak perfumy, jest sztuką subtelnych niuansów współgrających z magicznym nastrojem, namiętnością i obezwładniającym zmysły oraz ciało urokiem.

    Dostawa:
    Płatność:
    Certyfikat:
    Made with by PragueBest
    Dodaj do listy:
    >

    + Utwórz nową listę