Wejdź do świata pełnego buziek z amerykańską marką lifestyle Emoji , która została wprowadzona na świat w 2019 roku. Marka obraca się wokół znaków, dzięki którym teksty są znacznie bogatsze. Te znaki, zwane emodżi lub emoji, zostały stworzone w 1999 roku przez Japończyka Shigetaka Kurita. W Japonii te zabawne znaki szybko stały się popularne i nie trwało to długo, a emoji rozprzestrzeniły się na telefony komórkowe, a także komputery na całym świecie. W stosunkowo krótkim czasie zastąpili swoich poprzedników w postaci emotikonów.
Dziś emoji można spotkać nie tylko na monitorach telefonów i komputerów, ale wzbogaciły one także świat dziecięcych kosmetyków. Zachwyć swoje dzieci zabawnymi kosmetykami zapakowanymi w opakowanie w kształcie ulubionych buźek. Na pewno zachwycą ich na przykład woda perfumowana dla dzieci Emoji Wicked Fantasy , która jest przeznaczona zarówno dla chłopców, jak i dziewczynek i zachwyci owocowo-kwiatowym zapachem i flakonikiem w kształcie diabełka. Uśmiech na twarzy dzieci wyczaruje zapach wody perfumowanej Emoji Yolo Babe **. Tym razem jej flakonik przedstawia popularną, śmiejącą się żółtą buźkę w okularach przeciwsłonecznych.
Za skład produktu odpowiada producent. Aktualny skład należy zawsze sprawdzać na opakowaniu.