Tester ma identyczny skład jak produkt pełnowartościowy. Różnicą jest opakowanie - tester może być dostępny w pudełku kartonowym lub bez pudełka. Opakowanie może wyglądać tak samo jak standardowe, ale może też różnić się wielkością lub niektórymi elementami. Część testerów jest dostarczana bez korka/zatyczki. Testery nie są przeznaczone do użytku osobistego przez klientów końcowych. Testerów można używać wyłącznie do prezentacji i testowania perfum lub kosmetyków przeznaczonych do sprzedaży w obiektach kupującego. Zamawiając tester, nabywca przyjmuje ten fakt do wiadomości i zobowiązuje się nie używać go do celów osobistych ani nie odsprzedawać klientowi końcowemu.
Historia Shiseido sięga roku 1893, kiedy to Arinobu Fukuhara otworzył aptekę, w której sprzedawał witaminy. Cztery lata później, z sukcesem zajął się również sprzedażą kosmetyków. Jednakże prawdziwy rozkwit firmy nastąpił w roku 1915, kiedy marka znalazła się w rękach jego syna - Shinzo Fukuhary. Postanowił on zainwestować w produkcję nowoczesnych perfum oraz kosmetyków, stworzyć specjalistyczne laboratoria oraz promować działalność Shiseido na rynku zagranicznym. Marka zdobyła zaufanie klientów na całym świecie dzięki sile tradycji połączonej z innowacyjnymi badaniami i rozwojem technologicznym. Zdrowie i piękno odgrywają kluczową rolę w filozofii marki. Nieustannym źródłem inspiracji dla Shiseido jest starodawna filozofia i styl życia krajów Dalekiego Wschodu - Zen. Kultura ta opiera się na poznaniu swojej prawdziwej natury, odkryciu siebie i otworzeniu się na doświadczanie spokoju ciała oraz umysłu. Pierwsze perfumy Shiseido noszą właśnie nazwę Zen i zostały wylansowane w 1965 roku. Zapach do dzisiaj jest flagowym produktem marki i zachwyca romantycznymi akcentami róży i fiołka, namiętnej paczuli, bambusa i aromatami drzewnymi. Kobieta używająca perfumy Shiseido zawsze stara się szukać nowych, bogatszych wartości i wykorzystać je w swoim życiu, odnajdując mądrość w postępie i elegancji. Brand oferuje pełną gamę prestiżowych kosmetyków do makijażu, pielęgnacji skóry, Shiseido perfumy oraz akcesoria. Ta luksusowa marka szczyci się swoją unikalną misją, której motto brzmi następująco: "Naszym celem jest zidentyfikowanie nowych, bogatszych źródeł wartości i spożytkowanie ich w celu wykreowania piękna w życiu i kulturze tych, którym służymy".
Water/ Agua / Eau, Pentaerythrityl Tetraethylhexanoate, Dipropylene Glycol, Hydrogenated Polydecene, Glycerin, Betaine, Benzyl Alcohol, Dimethicone, Potassium Methoxysalicylate, Petrolatum, Hydrogenated Palm Oil, Stearyl Alcohol, Maltitol, Beheneth-20, Elaeis Guineensis (Palm) Kernel Oil, Phenoxyethanol, Butylene Glycol, Elaeis Guineensis Oil, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax/ Copernicia Cerifera Cera/ Cire De Carnauba, Hydrogenated Polyisobutene, Polyvinyl Alcohol, Microcristallina / Cire Microcristalline, Fragrance (Parfum), Carbomer, Tocopheryl Acetate, Rosa Damascena Flower Water, Xanthan Gum, BHT, Retinol, Polysorbate 20, Alcohol, Caffeine, Potassium Hydroxide, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Trisodium Edta, Ppg-3 Dipivalate, Limonene, Tocopherol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Citronellol, Angelica Acutiloba Root Extract, Angelica Keiskei Leaf/Stem Extract, Olea Europaea (Olive) Leaf Extract, Sanguisorba Officinalis Root Extract, Lamium Album Flower/Leaf/Stem Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Inositol, Carthamus Tinctorius (Safflower) Flower Extract, Pinus Sylvestris Cone Extract, Ziziphus Jujuba Fruit Extract, Retinyl Acetate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract (Rosmarinus Officinalis Leaf Extract), Cellulose, Beta-Carotene (Cl 75130), Cinnamomum Cassia Bark Extract, Citric Acid, Bupleurum Falcatum Root Extract.
Za skład produktu odpowiada producent. Aktualny skład należy zawsze sprawdzać na opakowaniu.