Tester ma identyczny skład jak produkt pełnowartościowy. Różnicą jest opakowanie - tester może być dostępny w pudełku kartonowym lub bez pudełka. Opakowanie może wyglądać tak samo jak standardowe, ale może też różnić się wielkością lub niektórymi elementami. Część testerów jest dostarczana bez korka/zatyczki. Testery nie są przeznaczone do użytku osobistego przez klientów końcowych. Testerów można używać wyłącznie do prezentacji i testowania perfum lub kosmetyków przeznaczonych do sprzedaży w obiektach kupującego. Zamawiając tester, nabywca przyjmuje ten fakt do wiadomości i zobowiązuje się nie używać go do celów osobistych ani nie odsprzedawać klientowi końcowemu.
Historia Shiseido sięga roku 1893, kiedy to Arinobu Fukuhara otworzył aptekę, w której sprzedawał witaminy. Cztery lata później, z sukcesem zajął się również sprzedażą kosmetyków. Jednakże prawdziwy rozkwit firmy nastąpił w roku 1915, kiedy marka znalazła się w rękach jego syna - Shinzo Fukuhary. Postanowił on zainwestować w produkcję nowoczesnych perfum oraz kosmetyków, stworzyć specjalistyczne laboratoria oraz promować działalność Shiseido na rynku zagranicznym. Marka zdobyła zaufanie klientów na całym świecie dzięki sile tradycji połączonej z innowacyjnymi badaniami i rozwojem technologicznym. Zdrowie i piękno odgrywają kluczową rolę w filozofii marki. Nieustannym źródłem inspiracji dla Shiseido jest starodawna filozofia i styl życia krajów Dalekiego Wschodu - Zen. Kultura ta opiera się na poznaniu swojej prawdziwej natury, odkryciu siebie i otworzeniu się na doświadczanie spokoju ciała oraz umysłu. Pierwsze perfumy Shiseido noszą właśnie nazwę Zen i zostały wylansowane w 1965 roku. Zapach do dzisiaj jest flagowym produktem marki i zachwyca romantycznymi akcentami róży i fiołka, namiętnej paczuli, bambusa i aromatami drzewnymi. Kobieta używająca perfumy Shiseido zawsze stara się szukać nowych, bogatszych wartości i wykorzystać je w swoim życiu, odnajdując mądrość w postępie i elegancji. Brand oferuje pełną gamę prestiżowych kosmetyków do makijażu, pielęgnacji skóry, Shiseido perfumy oraz akcesoria. Ta luksusowa marka szczyci się swoją unikalną misją, której motto brzmi następująco: "Naszym celem jest zidentyfikowanie nowych, bogatszych źródeł wartości i spożytkowanie ich w celu wykreowania piękna w życiu i kulturze tych, którym służymy".
Water/Aqua/Eau), Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Alcohol., Glycerin, Titanium Dioxide (Nano), Pentaerythrityl Tetraethylhexanoate, Peg-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Trisostearin, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Hydrogenated Polydecene, Dipropylene Glycol, Disteardimonium Hectorite, Titanium Dioxide (Cl 77891), Erythritol, Silica, Trehalose, PPG-17, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Iron Oxides (Cl 77492), Isostearic Acid, Peg-6, Peg-32, Phenoxyethanol, Mica, Trisodium Edta, Iron Oxides (Cl 77491), Fragrance (Parfum), Butylene Glycol, Betaine, Caffeine, Peg/Ppg 17/4 Dimethyl Ether, Polyester-1, Silica Dimethyl Silylate, BHT, Dipeptide-15, Alumina, Triethoxycaprylylsilane, Limonene, Phytosteryl/Octyldodecyl Lauroyl Glutamate, Hexyl Cinnamal , Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Benzoate, Linalool, Sodium Metabisulfite, Paeonia Albiflora Root Extract, Citronellol, Lamium Album Flower/Leaf/Stem Extract, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Protoplasts, Citrus Junos Seed Extract, Tocopherol, Benzoic Acid.
Za skład produktu odpowiada producent. Aktualny skład należy zawsze sprawdzać na opakowaniu.